.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵ مرحله برفروبی در راههای برفگیر مازندران انجام شد
مدیرکل راهداری مازندران گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ مرحله در ۱۸۰ کیلومتر از محورهای برفگیر استان عملیات برفروبی انجام شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی  اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی ، ۱۸۰ کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران برفروبی شد. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مهندس نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی ، ۱۸۰ کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران در طی ۲۵ مرحله برفروبی شد.

وی ادامه داد : محور هراز ( محدوده گزنک تا امامزاده هاشم ) ، محور کندوان ( محدوده هزارچم تا تونل کندوان ) ، محور سوادکوه ( محدوده ورسک تا گردنه گدوک ) ، محور ساری _ کیاسر ( محدوده اسکارد تا سه راهی فولادمحله ) از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آنها انجام پذیرفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.